Tomasz Krajewski, prezes SkyCash, zajął drugie miejsce w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Listę osób twórczo rozwijających prowadzone przez siebie firmy już po raz szósty przygotował magazyn Brief.
7 marca br., podczas finałowej gali, ogłoszono zwycięzców szóstej edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Co roku redakcja magazynu Brief wyróżnia osoby stojące za sterami firm, które wyróżniają się nieszablonowym myśleniem i podejściem do biznesu. Pod uwagę brane są przedsiębiorstwa różnej wielkości, które dzięki twórczej postawie menedżerów wyprzedzają działania konkurencji. Tomasz Krajewski, prezes SkyCash Poland S.A, trafił do rankingu po raz pierwszy, zajmując w nim wysoką, drugą pozycję.
Funkcję prezesa Tomasz Krajewski pełni w SkyCash od blisko dwóch lat. Pod jego rządami firma wkroczyła w etap najszybszego w swojej historii rozwoju, czego pierwszym sygnałem było nawiązanie współpracy z PKP Intercity. Pod koniec grudnia 2014 r. SkyCash odnotował pierwszy milion pobrań aplikacji, a już dziewięć miesięcy później wynik ten został podwojony. Firma jest obecnie największym polskim systemem płatności przez komórkę, działającym w kilkudziesięciu miastach na terenie całego kraju. Znalazło to odzwierciedlenie m.in. w ogłoszonym pod koniec ubiegłego roku Deloitte Technology Fast 500 EMEA – rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). SkyCash zajął w nim 46. miejsce, będąc jednocześnie jedyną polską firmą w pierwszej 50. zestawienia.
– Rozwijanie SkyCash to nieustanne podnoszenie poprzeczki – mówi Tomasz Krajewski. Wciąż wprowadzamy nowe usługi lub modernizujemy istniejące, ponieważ takie są oczekiwania coraz bardziej mobilnych użytkowników. Jednocześnie rozbudowujemy sieć partnerów, którzy przychodzą do nas coraz chętniej, ponieważ SkyCash stał się w Polsce symbolem płatności mobilnych – dodaje.
Stanowiąca serce SkyCash aplikacja mobilna jest stale rozwijana o dodatkowe funkcje, przy czym źródłem wielu z nich są sugestie samych użytkowników. W ostatnim czasie firma udostępniła m.in. możliwość dokonywania mniejszych transakcji bez konieczności autoryzowania ich kodem PIN. Całkowitej przebudowie uległa też najpopularniejsza obecnie usługa mobiParking, która pozwala regulować należność za parkowanie w blisko 40 polskich miastach. Spośród licznych zmian na pierwszy plan wysuwa się możliwość uruchomienia postoju za pomocą zaledwie dwóch dotknięć ekranu telefonu.
***
SkyCash
SkyCash to największy w Polsce system płatności i usług mobilnych dla telefonów komórkowych, pozwalający m.in. w szybki i wygodny sposób kupować bilety komunikacji miejskiej i opłacać parkowanie w blisko 40 polskich miastach. Aplikacja umożliwia także kupowanie biletów kolejowych wielu polskich przewoźników, w tym PKP Intercity i Przewozów Regionalnych, jak również zakup biletów do kina, wypłacanie gotówki z bankomatów bez użycia karty oraz natychmiastowe przelewy pomiędzy użytkownikami i płatności za domowe rachunki. Wszystkie transakcje są zabezpieczone na poziomie bankowości mobilnej i kart płatniczych. W 2014 roku, SkyCash otrzymał nagrodę Złoty Bell w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”. Usługa mobiParking została natomiast uhonorowana nagrodą Lokalizator Roku 2014, przyznaną w kategorii aplikacji dla kierowców, w ramach konferencji Navigation Trends for Drivers. W październiku 2015 r. firma zajęła pierwsze miejsce w Polsce oraz drugie w Europie w Deloitte Technology Fast 50 - rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej. Sukces został powtórzony w rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA, gdzie SkyCash uplasował się na 46. miejscu, zajmując jednocześnie najwyższą pozycję spośród wszystkich polskich spółek, które znalazły się w zestawieniu.
Więcej informacji:
www.skycash.com
www.facebook.com/skycash
Kontakt dla mediów:
Łukasz Bardyszewski
tel.: 605-530-455
e-mail: lukasz.bardyszewski@prconsultants.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/prezes-skycash-drugi-wsrod-50-najbardziej-kreatywnych-biznesmenow